23 nieuwe website marketing tips voor een betere vindbaarheid in 2022 (checklist)

Omdat ik dit jaar 23 ben geworden, deel ik in dit artikel 23 website marketing tips die ervoor zorgen dat jouw bedrijfswebsite beter vindbaar, en daarbij winstgevend wordt.

Wat is website marketing?

Website marketing staat voor het promoten, oftewel vindbaar maken van jouw website op het internet (Google, Bing, enzovoort). De website is het belangrijkste kanaal in jouw online marketingstrategie. Het belangrijkste doel deze website marketing tips is het genereren van websiteverkeer – en dat vervolgens converteren naar klanten – zodat de omzet en winst van het bedrijf daadwerkelijk groeien.

Waarom een goede website marketing strategie belangrijk is

Iedereen kan tegenwoordig een website maken. Pak een simpele page builder als Wix, Squarespace of Jimdo. Selecteer een leuk template, pas de teksten, kleuren en afbeeldingen aan en je bent er.

Maar… gaat deze website ook daadwerkelijk resultaat opleveren? Wordt deze website gevonden in de zoekmachines? Tovert deze website bezoekers om naar klanten? Verbetert deze website het digitale imago van je bedrijf? Waarschijnlijk niet. Daar heb je een goede website marketing strategie voor nodig. 

Daarom behandelen we in dit artikel 23 website marketing tips, om ervoor te zorgen dat jouw website daadwerkelijk winstgevend is.

Creëer een goede website structuur: website marketing tip #1

Jouw website wordt bekeken door mensen en uitgelezen door Google. Voor beiden is het belangrijk, dat de structuur van de website logisch is opgebouwd. Je kunt een goede website structuur opbouwen door een duidelijke navigatie (vooral voor bezoekers) en een duidelijke link structuur te hebben (vooral voor Google).

Een duidelijke link structuur houdt in, dat je Google een simpele routekaart voorlegt. Stel dat jij op je website een aantal belangrijke dingen behandelt, zoals diensten, case studies en klantverhalen. Dan wil je dat Google precies weet, wat waar over gaat. 

Een aantal slechte voorbeelden:

  • webdevelopment (dienst)
  • de-nieuwe-lichting (case study)
  • jeff-jeroense (klantverhaal)

Hoe deze links er eigenlijk uit moeten zien:

  • /dienst/webdevelopment
  • /case-study/de-nieuwe-lichting
  • /klantverhaal/jeff-jeroense

Op deze manier kan Google gestructureerd door de site heen ‘crawlen’ en kan het algoritme diensten, projecten en klantverhalen van elkaar onderscheiden. Dit is belangrijk, als je uiteindelijk vindbaar wil worden met jouw bedrijfswebsite. Om deze opbouw te realiseren, zul je waarschijnlijk met Custom Post Types moeten gaan werken.

Website marketing tips - sitemap
Sitemap

Doe een uitgebreid zoekwoorden onderzoek: website marketing tip #2

Het doel van vindbaar worden is heel simpel: iemand typt een bepaald zoekwoord in en jij staat bovenaan. Maar… als je content publiceert waar niemand op zoekt, hoe kan je dan ooit bovenaan komen te staan?

Het publiceren van goede content kost veel tijd en energie. Daarom is het belangrijk, dat er met die content, ook daadwerkelijk websitebezoekers mee gegenereerd worden. Het uitvoeren van een uitgebreid zoekwoorden onderzoek, is hier de eerste stap in. Je gaat op zoek naar zoekwoorden die: 

  1. Aansluiten op jouw product of dienst
  2. Een specifiek onderwerp of vraagstuk behandelen
  3. Een niet al te hoge concurrentie hebben
Website marketing tips - zoekwoordonderzoek
Zoekwoorden onderzoek

Doe een concurrentieonderzoek: website marketing tip #3

Er zijn altijd concurrenten die iets beter doen dan jij, zo ook op het gebied van vindbaarheid. Kijk naar de directe en indirecte concullega’s die goed vindbaar zijn. Onderzoek welke strategie zij hanteren, op welke pagina’s zij gevonden worden, op welke zoekwoorden zij inzetten, hoe vaak ze publiceren, hoe uitgebreid de content is, enzovoort. 

Deze goed presterende concullega is een mooie inspiratiebron om jouw eigen SEO te verbeteren. Het kan je een vliegende start geven.

Maak een goede SEO strategie: website marketing tip #4

Op basis van het zoekwoorden onderzoek en een concurrentieonderzoek, kun je een goede SEO strategie uitwerken. Een goede SEO strategie bestaat uit een aantal onderdelen:

  1. Lange termijn strategie: teken een content boom uit, zodat je precies weet welke onderwerpen (diensten, blog, etc) waaraan verbonden zijn
  2. Tijdlijn: maak een tijdlijn met alle zoekwoorden waarop jullie in gaan zetten
  3. Type content: omschrijf wat voor type content gepubliceerd wordt voor ieder zoekwoord – is dit een diensten pagina, service area page, een blog of iets anders?
  4. Categoriseringen: zorg voor een goede opbouw in categorieën (vooral bij de blog belangrijk) en bijhorende link structuur
  5. Vaste werkwijze: werk een vaste werkwijze uit die jullie bij iedere publicatie doorlopen

Zorg er in ieder geval voor, dat jouw strategie aansluit op de huidige website Tier. Als je als startende website met weinig traffic wil ranken op zoekwoorden met gigantisch volume, ga je hoe dan ook falen.

Neem contact met ons op voor een concreet SEO stappenplan.

Website strategie tips - Website Tier Model
Website Tiers

Schrijf waardevolle content: website marketing tip #5

Uiteindelijk is het schrijven van waardevolle content het belangrijkste onderdeel om jouw website goed vindbaar te maken. Daarom is dit binnen de website marketing tips waarschijnlijk de belangrijkste. Je kunt alles goed doen. Van je website opbouw & technische SEO, tot je on-page SEO & off-page SEO. Als de content die je schrijft niet waardevol is voor de bezoeker, zul je nooit doorbreken met jouw artikelen. 

Het doel van Google is heel logisch: geld verdienen. Om dat te bereiken doen ze hun uiterste best om zoveel mogelijk advertenties (SEA) te verkopen. Dat krijgen ze voor elkaar door jou, als Google gebruiker, zo lang mogelijk op het platform te houden. En de enige manier hoe ze dat voor elkaar krijgen, is door jou de best mogelijke zoekresultaten te laten zien.

Website marketing tips - waardevolle content
Waardevolle content

Optimaliseer je technische SEO: Website marketing tip #6

Technische SEO is het eerste onderdeel dat je op orde moet hebben. Ook al zijn de aspecten van technische SEO wat complexer, is dit toch een website marketing tip waar jijzelf als ondernemer iets mee kan. Zie hieronder een aantal voorbeelden van technische SEO die jij op orde moet hebben:

  1. Google Search Console: jouw website moet gekoppeld zijn aan Google Search Console
  2. Kies een “preferred domain”: kies welk domein jouw voorkeur heeft – met of zonder “www”?
  3. Crawling en indexing: zorg ervoor dat jouw website goed gecrawld en geïndexeerd kan worden door Google
  4. Robots.txt file: met een goed robots.txt file kun je ervoor zorgen dat bepaalde pagina’s niet gelezen worden, wat bijdraagt aan een soepeler indexering proces en betere SEO
  5. SEO friendly URL’S: zorg ervoor dat de URL’S van je website niet te lang, logisch opgebouwd en goed leesbaar zijn
  6. XML Sitemap optimalisatie: door jouw XML Sitemap goed te optimaliseren, help je Google met het indexeren van alle belangrijke en nieuwe pagina’s
  7. Breadcrumbs: maak gebruik van breadcrumbs om navigeren makkelijker te maken, bezoekers te stimuleren om meer pagina’s te bekijken en interne linkbuilding te vergroten, wat de SEO van je website direct verbetert
  8. 404-page: maak een 404-page die bezoekers vertelt dat de pagina niet meer bestaat en hen (door middel van links) doorstuurt naar pagina’s die wel bestaan, zoals de homepage

Wil je na deze website marketing tip een gratis technische SEO checklist ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Optimaliseer je on-page SEO: website marketing tip #7

Naast de technische SEO, is het ook belangrijk dat jouw on-page SEO op orde is. Dit is een proces dat bij iedere nieuwe pagina of artikel opnieuw plaatsvindt. On-page SEO zorgt er simpelweg voor dat jouw artikel beter gaat presteren, door op de pagina goed om te gaan met het zoekwoord. Voor een goede on-page SEO moet je in ieder geval rekening houden met de volgende dingen:

  1. Page title: Elke pagina of post die op het internet wordt gepubliceerd, heeft een HTML-titelcode die in de <head></head> van de pagina is gedefinieerd.
  2. Meta description: een goede meta description zorgt ervoor dat meer bezoekers op de link klikken, wat resulteert in een hogere CTR (click-through-rate) en SEO van de website
  3. H1 tag optimalisatie: maak in de code goed duidelijk wat de H1 op de pagina is, zodat Google direct kan zien waar de pagina precies over gaat
  4. Interne linkbuilding: interne links zorgen ervoor dat mensen meer pagina’s bezoeken en verbetert de SEO van je website
  5. Externe linkbuilding: externe links naar betrouwde partijen en website dragen ook bij aan een betere vindbaarheid van je website
  6. Image SEO: zorg ervoor dat de titles en alt-tags van afbeeldingen, mits het aansluit met de afbeelding, het belangrijke zoekwoord (of een variant hiervan) bevat
  7. Video SEO: door video op een goede manier op je website te gebruiken, blijven bezoekers langer hangen en wordt de SEO van je website beter
  8. Categorieën en tags: categorieën en tags zijn cruciaal om de opbouw van jouw website, en dan met name de blog, duidelijk te maken voor Google

Wil je een gratis checklist ontvangen voor de on-page SEO website marketing tip: neem dan contact met ons op.

Website marketing tips - on page SEO
On-page SEO

Optimaliseer je off-page SEO: website marketing tip #8

Off-page SEO zorgt ervoor dat de SEO van je website wordt verbetert door aspecten die buiten de website om plaatsvinden. De combinatie van on-page & off-page SEO is erg krachtig voor de resultaten van jouw bedrijfswebsite. Hieronder staan een aantal manieren om jouw off-page SEO te verbeteren

  1. List platformen: zorg ervoor dat platformen als Yelp linken naar jouw website
  2. Forums: reageer op vragen in forums met links naar artikelen waar je dit vraagstuk behandelt
  3. Guest blogging: plaats blogs op andere websites en link naar jouw eigen websites
  4. Social media marketing: wees actief op social media en plaats regelmatig een link naar je website
  5. Reviews: zorg ervoor dat mensen online, vooral in de Google reviews, lovend over je praten

Wil je een gratis checklist ontvangen voor de off-page SEO website marketing tip: neem dan contact met ons op.

Website marketing tips - off page SEO
Off-page SEO

Dien nieuwe content in bij Google Search Console: website marketing tip #9

Nieuwe content wordt niet direct geïndexeerd door Google. Hoe kleiner je website en SEO is, hoe langer het gemiddeld duurt voor Google je nieuwe pagina’s indexeert. Het laatste dat je natuurlijk wilt, is dat nieuwe artikelen pas na 8 weken worden geïndexeerd. Daarom is het belangrijk om iedere nieuwe publicatie, direct zelf in te dienen via Google Search Console. In de video hieronder leg ik dit onderwerp wat verder toe.

Deel nieuwe content direct via je socials: website marketing tip #10

Na het publiceren van een nieuwe pagina/artikel, wil je natuurlijk zo snel mogelijk zo veel mogelijk traffic op de pagina hebben. Daarom is het belangrijk om nieuwe content direct te delen via al je social media kanalen. Ook kun je gebruik maken van een multi-channel contentstrategie, zodat de content ook nog eens in verschillende delen wordt opgedeeld, waardoor je in plaats van 1x bijvoorbeeld 3x kunt linken naar het artikel.

Als wij een artikel publiceren, doen we dit altijd als volgt:

  1. We plaatsen het artikel op de website
  2. We dienen het artikel in bij Google Search Console
  3. We maken een video variant en linken in de comments naar het artikel
  4. We delen het artikel op alle social media kanalen
Website marketing tips - content
Social Media Platformen

Zorg voor een snelle laadtijd: website marketing tip #11

De laadtijd van jouw website is cruciaal voor je SEO. De pagespeed heeft een directe en indirecte invloed op de SEO van jouw website.

Directe impact
Pagespeed is een directe indicator die Google meeneemt bij de ranking van jouw website.

Indirecte impact (nog belangrijker)
Een trage laadsnelheid, zorgt voor een hoge bounce rate en lage website conversies. Dit zijn indicatoren, die aanduiden op een slechte gebruikerservaring. Dat is een goede reden voor Google om jouw artikel lager te ranken.

Website marketing tips - pagespeed
Pagespeed

Optimaliseer Google My Business: website marketing tip #12

Zorg ervoor dat jouw Google My Business account volledig ingevuld en geoptimaliseerd is. Dit zorgt er niet alleen voor dat je sneller in de Google Maps rankings komt, maar het zorgt ook voor een betere algemene SEO. Zie hieronder het stappenplan om je Google My Business account te optimaliseren:

  1. Vul het Google My Business profiel zo volledig mogelijk in
  2. Vul alle categorieën in die raakvlakken hebben met jouw bedrijf
  3. Verzamel positieve recensies en beantwoord deze via het beheerdersaccount
  4. Zorg ervoor dat je openingstijden altijd actueel zijn (dus zet niet 24/7 neer…)
  5. Plaats je Google My Business link ook op je website (contact pagina)
Website marketing tips - Google My Business
Google My Business Website Wonders

Maak gebruik van E-mailmarketing: website marketing tip #13

Als je e-mailmarketing goed inzet, kun je hier gigantisch veel mee bereiken. Je kunt mensen natuurlijk direct producten of diensten verkopen, maar dat is niet waar deze website marketing tips over gaan. E-mailmarketing is ook een mooie manier om traffic naar je website te sturen. Hanteer bijvoorbeeld het volgende stappenplan, als je een redelijke maillijst binnen jouw markt hebt opgebouwd:

  1. Publiceer een artikel op je website
  2. Verstuur een mail met een aantrekkelijke titel, passende afbeelding, “snippet” van het artikel en een link naar de pagina 
  3. Geniet van alle gratis traffic en (bijhorende sales) die je hiermee genereert
Website marketing tips - emailmarketing
Automatisering E-mailmarkering Website Wonders

Link vanuit bedrijfsprofielen naar je website: website marketing tip #14

Jouw bedrijf is waarschijnlijk actief op allerlei platformen (LinkedIn, Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, enzovoort). Als je hierop actief bent, is het natuurlijk doodzonde om niet naar je website te linken. Zorg er dus voor dat op al deze platformen een link naar je website staat. Je kunt uiteraard ook vanuit de website (footer bijvoorbeeld) linken naar alle andere platformen, zodat bezoekers zien dat jullie op diverse kanalen actief zijn.

Gebruik Google Analytics om data te tracken: website marketing tip #15

We kennen het allemaal: meten = weten. Het verzamelen van data via Google Analytics is cruciaal voor het succes van jouw website marketing. Via Google Analytics kun je gigantisch veel data inzien, waarbij de volgende het belangrijkste zijn:

  1. Waar komen jouw website bezoekers vandaan (bron)? 
  2. Hoe lang blijven bezoekers gemiddeld op jouw website (pagina’s)?
  3. Wat zijn de best presterende pagina’s op jouw website?
  4. Op welk apparaat (desktop, tablet en telefoon) bezoeken de meeste mensen jouw website?
  5. Waar zijn jouw websitebezoekers actief (locatie)?
  6. Wat zijn de best presterende zoekwoorden van jouw website?

Daarnaast is het ook belangrijk om je rankings actief te tracken.

Website marketing tips - Google Analytics
Google Analytics

Gebruik een tool om rankings te tracken: website marketing tip #16

Het is super belangrijk om precies te weten hoe pagina’s ranken op specifieke zoekwoorden. Daarom heb je een goede tool nodig die dit automatisch voor je doet. Je kunt het lastig zelf testen, omdat jouw browser ingericht is op jouw zoekgedrag. Daarnaast heb je waarschijnlijk ook geen zin en tijd om iedere dag/week/maand alle zoekwoorden in te typen en op zoek te gaan naar de rankings van je pagina’s…

Wij maken zelf bijvoorbeeld gebruik van SE Ranking. Hier hebben we per website overzichtelijk hoe bepaalde pagina’s ranken op specifieke zoekwoorden, en zien we de progressie over de tijd heen plaatsvinden. Ideaal om te kijken hoe de marketing van jouw website verbetert.

SE Ranking
SE Ranking SEO tool

Reageer op online vraagstukken: website marketing tip #17

Waarschijnlijk staan er tientallen, honderden of duizenden vraagstukken online over jouw vakgebied. Deze vragen zijn een inspiratiebron voor nieuwe content en een mooie manier om links en traffic naar je website te genereren. 

Voorbeeld

Wij komen op een forum de volgende vraag tegen: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn WordPress website met het Divi thema sneller laadt? Dit is voor ons een mooie kans om onze vindbaarheid te verbeteren (en wellicht zelfs een nieuwe klant binnen te halen). Ik zou dit als volgt aanpakken:

  1. Ik schrijf een artikel over dit specifieke vraagstuk (in dit geval waarschijnlijk zo’n 500 woorden)
  2. Ik publiceer het artikel op de website
  3. Ik deel het artikel via de socials
  4. Ik reageer in het forum met: 1. Een kort antwoord op de vraag, en 2. Een link naar het artikel waar de vraag tot in de details wordt beantwoord

We weten zeker dat de desbetreffende persoon het artikel gaat lezen. Daarnaast zijn er waarschijnlijk nog genoeg andere mensen die ditzelfde vraagstuk hebben, online opzoeken en op het forum, waar ons antwoord staat, terecht komen. Daarnaast zal het artikel zelf ook gaan ranken op dit vraagstuk.

Wees actief op social media en link naar je website: website marketing tip #18

Veel bedrijven maken gebruik van social media marketing. Jij waarschijnlijk ook. Aangezien je publiceert over dingen die (als het goed is) ook op je website staan, kun je hier net zo goed direct naar linken. Sterker nog, je kunt de rollen ook omdraaien. Je bepaalt eerst naar welke pagina’s je graag meer traffic ziet gaan, en richt je social media marketing hier vervolgens op in. 

Op deze manier creëer je waardevolle content op social media die bijdraag aan een betere website marketing. 

Zet je website op je visitekaartje: website marketing tip #19

Iedereen roept dat visitekaartjes ouderwets zijn. Dat zijn ze ook. Maar wees eerlijk… je hebt ze nog wel of niet? Wij wel in ieder geval. Het blijft handig als je mensen tegenkomt en ze iets fysieks mee wil geven in de online wereld waarin we leven. Dat is gelijk een mooie kans om mensen een unieke ervaring te geven en jezelf te onderscheiden van de kudde. 

Je kunt bijvoorbeeld een QR-code op je visitekaartje plaatsen, die mensen (als ze de code scannen met hun camera) direct naar jouw website toe stuurt. Als je het helemaal persoonlijk wil aanpakken, kun je een landingspagina maken die mensen welkom begroet nadat ze via jouw visitekaartje op de website komen.

Website marketing tips - visitekaartje

Ontdek waar een zakelijke website aan moet voldoen: website marketing tip #20

We hebben nu flink wat website marketing tips behandelt, maar… om de marketing van jouw website te laten slagen, moet je ook “gewoon” aan de randvoorwaarden van een zakelijke website voldoen. Denk hierbij aan je domeinnaam, beveiliging, gebruikerservaring, tagline, wow-effect, gratis weggever, testimonials etc…

We hebben al een artikel gepubliceerd die dieper op dit onderwerp ingaan. Klik hier om te ontdekken waar een zakelijke website aan moet voldoen

Voorkom veelgemaakte fouten in bedrijfswebsites: website marketing tip #21

Daarnaast zijn er een aantal veelgemaakte fouten die ervoor zorgen dat jouw website marketing niet optimaal presteert. Het gebeurt bijvoorbeeld regelmatig dat websites niet volledige responsive zijn (voor desktop, tablet en telefoon), geen duidelijke call to actions hebben en te veel informatie/niet werkende links bevatten. Dit is funest als jij jouw website marketing naar het volgende niveau wil tillen. 

In dit artikel kun je de 5 meest gemaakte fouten in website in 2022 vinden

Maak gebruik van een gratis weggever: website marketing tip #22

Deze website marketing tips hebben alleen nut, als er daadwerkelijk resultaat uitkomt. En om eerlijk te zijn, websitebezoekers heb je helemaal niets aan… tenzij je het voor elkaar weet te krijgen, dat zij daadwerkelijk actie ondernemen. 

Gelukkig is er een manier om dat proces te stimuleren: een gratis weggever (ook wel bekend als lead magnet). Om conversies te verhogen moet je simpelweg iets gratis weggeven op je website. De voordelen hiervan zijn:

  1. Meer mensen laten hun gegevens achter als ze er iets voor terugkrijgen
  2. Het verbetert je bedrijfsimago, omdat je dingen gratis weggeeft
  3. Het verhoogt je autoriteit, omdat je gedwongen wordt waardevolle informatie te delen

Bouw autoriteit op via je bedrijfswebsite: website marketing tip #23

Het opbouwen van autoriteit kon niet ontbreken in deze lijst met website marketing tips. Als mensen jouw kennis, jouw skills of jouw bedrijf niet vertrouwen, zullen ze nooit zaken met je doen. Daarom moet je je uiterste best doen een autoriteit op te bouwen via je website. Dit kun je doen door de volgende dingen op je website te plaatsen:

  1. Content: plaats regelmatig content op je website. Denk hierbij aan artikelen, video’s en podcast
  2. Case studies: mensen willen zien wat je hebt gedaan. Zorg er dus voor dat je een rijk portfolio op je website hebt staan
  3. Klantverhalen: mensen willen weten hoe andere klanten jouw dienst hebben ervaren. Zorg er dus voor dat je website vol staat met positieve, GEVERIFIEERDE reviews
Bouw autoriteit op via jouw bedrijfswebsite

Website marketing tips: samenvattend

Je hebt nu 23 website marketing tips in je arsenaal. Waarschijnlijk was het meer dan je had verwacht, dus sla de link naar dit artikel vooral op. Dan kan je er regelmatig op terugvallen. Als we de website marketing tips van hierboven samenvatten, komt het eigenlijk neer op 2 dingen:

  1. De website moet vindbaar worden door een goede SEO strategie en uitvoering
  2. Websitebezoekers moeten vervolgens geconverteerd worden naar klanten – alleen dan levert het iets op

Deze twee dingen zijn een gigantisch proces, waar simpelweg veel tijd overheen gaat. Verwacht dan ook geen resultaten wat betreft de marketing van jouw website. Het is iets dat stukje bij beetje groeit, en elkaar op termijn allemaal stimuleert. Dus… je hier voor de short term results of de consistente groei op lange termijn?

Samenvatting van de 23 website marketing tips:

  • Creëer een goede website structuur
  • Doe een uitgebreid zoekwoorden onderzoek
  • Doe een concurrentieonderzoek
  • Maak een goede SEO strategie
  • Schrijf waardevolle content
  • Optimaliseer je technische SEO
  • Optimaliseer je on-page SEO
  • Optimaliseer je off-page SEO
  • Dien nieuwe content in bij Google Search Console
  • Deel nieuwe content direct via je socials
  • Zorg voor een snelle laadtijd
  • Optimaliseer je Google My Business account
  • Maak gebruik van E-mailmarketing
  • Link vanuit bedrijfsprofielen naar je website
  • Gebruik Google Analytics om data te tracken
  • Gebruik een tool om rankings te tracken
  • Reageer op online vraagstukken
  • Wees actief op social media en link naar je website
  • Zet een QR-code naar je website op je visitekaartje
  • Ontdek waar een zakelijke website aan moet voldoen
  • Voorkom veelgemaakte fouten in bedrijfswebsites
  • Maak gebruik van een gratis weggever
  • Bouw autoriteit op via je bedrijfswebsite

Ga jij je website marketing zelf doen of uitbesteden?

Je hebt alle informatie, nu moet je er wat mee. Wil je zelf aan de slag met de marketing van je website? Zorg er dan voor dat je alles duidelijk hebt voor je er daadwerkelijk mee begint. Denk je na deze website marketing tips dat uitbesteden misschien handiger is? Plan dan een gratis en vrijblijvend strategiegesprek bij ons in om te kijken naar de mogelijkheden.


[piotnetforms id=1246]



Geschreven door Roy van den Berg

Hi! Ik ben Roy. De oprichter van Website Wonders, verantwoordelijk voor de strategie en het managen van projecten en ik schrijf regelmatig artikelen over websites- en online marketing.